Presidentskifte 2019

tisdag 11 juni 2019

Magnus Stenström

Claes Skoglöf tar över presidentskapet för 2019/2020 efter Magnus Stenström

President Magnus startade mötet med en tillbakablick över året som gått och tackade funktionärer och övriga medlemmar för ett fantastiskt stöd. "Det är riktigt trevligt att vara president i vår fina klubb" sade Magnus och tillade "jag kan verkligen rekommendera den som blir tillfrågad att tacka ja till ämbetet".

Tillbakablicken reflekterade mot klubbens vision, verksamhetsidé, strategiska plan samt Magnus uppsatta mål för året. Allt föll på plats och huvuddelen av uppsatta mål beskrevs som uppfyllda.

Efter denna genomgång kallade Magnus upp Claes på podiet som fick svära presidenteden, ta emot presidentkedjan och tavlan som är skänkt av Formby RC. Tavlan skall pryda lämplig plats hos vår klubbs president.

President Claes Skoglöf tackade för förtroendet och kommer vid höstens första möte måndagen den 12 augusti att redovisa sina mål och tankar om sitt kommande presidentår.