Presidentskifte

måndag 18 juni 2018

Magnus Stenström

Kristinehamn Bro Rotaryklubb skiftar President

Elisabet Falemo genomförde i måndags sitt sista lunchmöte i Kristinehamn Bro Rotaryklubb som president och överlämnade presidentskapet till Magnus Stenström.

Elisabet gjorde en tillbakablick över året, tackade klubbens styrelse och funktionärer samt gratulerade Magnus till ett år som president.

Elisabet sade att vara president i Rotary i ett år är en fantastisk upplevelse där möte och bekantskap med gäster, rotarianer och föredragshållare ger ett unikt kontaktnät och kunskaper över vitt skilda områden. Att vår klubb dessutom gjort gott i världen genom understöd till barn i Kristinehamn som behöver lite mer, KFUM i Kristinehamn, kampen mot Polio, Panzisjukhuset i Kongo samt Rotary Doctor ´s gör att det känns extra bra.

Elisabet överlämnade till Magnus presidenttavlan att inneha under presidentåret, den är en gåva från Formby Rotary club, vår vänklubb i England.

Magnus önskade en skön sommar och hälsade alla tillbaka måndagen den 13 augusti då hans år skall presenteras.

En glad stämning var det verkligen